Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dimecres, 21 de desembre de 2011

Nova carretera

L'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ha remés al GMValldigna l'inici del Pla de Participació Ciutadana en el Procés de Participació Pública de l'Estudi d'Integració Paisatgística del projecte de la nova carretera (Camí Reial), entre la CV-603 (la Calçà), amb l’enllaç amb la CV-605 (Xeraco).

Els panells del projecte estan exposats a la planta baixa de l’Ajuntament i van acompanyats per una enquesta, de la que s’han remés còpies a diferents associacions de la localitat amb el fi que puguen participar en el desenvolupament de l'esmentat estudi de participació paisatgística.
Traçat de la nova calçada
Des del GMValldigna volem expressar el nostre desacord en l’execució este projecte, ja que entenem que va reportar mes perjuís que beneficis. Seria més natural que la carretera continuara el seu trajecte actual, igual que els trams ja construïts, entenent que ampliar el pas de la carretera l’actual al seu tram per executar del Camí Reial, seria menys perjudicial i econòmic que fer una carretera nova.

El canvi del traçat pot reportar afeccions amb el reg i la divisió dels terrenys per on és projecta la nova carretera, ja que afectarà nombroses parcel·les de ple cultiu.

Nota de premsa i imatge remeses pel GMValldigna

6 comentaris:

  1. molt be per part de gmv.
    Pero i el govern?
    no te res a dir?

    ResponElimina
  2. Enrique Estruch i Ferrando23 de desembre de 2011 a les 9:24

    Si eu ha dit, va a fer una enquesta i en principi, s'opossa.

    El meu colectiu local també ens oposem, doncs creguem que es una nova barrera entre platja i poble i més si no es preve un carril-bici.
    Per altra part fomentará el turisme, per lo que demanem s'estudie el ampliar l'actual calçada reial, i es faca compatible mitjanssant una via de servici senyalitzada , amb l'us com a cañada que te actualment, amb lo que al mateix temps, crearíem una nova ruta eco-turística.

    ResponElimina
  3. Altra enquesta!?
    No és per res, però l'Ajuntament no té criteri propi????

    ResponElimina
  4. EL OBSERVADOR....

    Una pregunta, solo hay esta y unica opcion de trazado, porque igual si vemos que es una nueva barrera, podriamos igualarla a otra barrera i matamos dos pajaros de un tiro. Yo esque en esta foto no lo veo bien por donde transcurriria.

    Saludos, los que se opongan, que den una nueva posible ruta. Si la hay claro

    ResponElimina
  5. En el ayuntamiento, detrás de la escalera, lo puedes ver en más grande, un saludo, estimado observador.También en Google buscando un poco.

    ResponElimina
  6. alguien que te aprecia personal y profesionalmente dijo..
    .
    Carmen, fíjate en el encabezamiento en rojo y en el cuadrito en azul de Las Provincias. : El Alcalde. ¿ Y tú, dónde quedas? según el encabezamiento resulta que (sic) "acompañándolo" y al final, con un pequeño comentario por sacar algo.

    ¿ No ves que estás haciéndole el trabajo y el poniéndose las medallas?

    ¿ A que esperas para pegar un puñetazo sobre la mesa y reivindicar quién eres, la primera teniente de alcalde , cabeza del grupo socialista, aunque me parece que tus dos otros dos colegas de partido no lo tienen tan claro ?

    ¿Sabes lo que pasará de seguir así? Que dentro de tres años y medio, el Bloc, como le paso al PP trás la coalición con estos, si la cosa va bien se pondrá todas las medallas y crecerá aún más, y tu serás, si te dejan que no creo que Victor lo vuelva a permitir, la cabeza de lista de un partido que como mucho aumentará unos pocos votos, que difícil lo tienes pues Carina lo está haciendo muy bien y UPyD, sóla o junto con otros, se va a presentar y te va a quitar parte del electorado.
    Y si os va mal, el PP a gobernar con mayoría absoluta y vosotros, todos, al garete.
    Mira lo que le pasó a Psoe y UV trás irles mal la coalición de gobierno por las causas que ahora no vienen al caso : el PP pasó de 2 a 7 concejales y con ello, gracias al Bloc, a la alcaldía y Psoe y UV bajaron (ésta última de 4 a 1 concejal).

    De ti depende ser la, con perdón, burra de trabajo en la sombra del ayuntamiento para que el Bloc y tu compañero segundo en teoría de abordo, se pongan las medallas ; o ser la lideresa de un proyecto aglutinador de los que estamos hartos de lo y los de siempre, de una tercera opción entre PP y la izquierda que seguro arrasaría contigo a la cabeza en las próximas elecciones locales.

    Desde aquí te animo a que no dejes que te sigan ninguneando y dés el salto hacia el futuro, si es que quieres seguir en política activa.
    2 de enero de 2012 13:25
    OTRO AMIGO Y COMPAÑERO DE CARMEN dijo...

    ResponElimina

Escriu el teu comentari