Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


divendres, 16 de novembre de 2012

Des d'ací, felicitem el SERVEF

Volem expressar des del Diari de Tavernes les nostres felicitacions a la Consellera d´Educació, Formació i Ocupació, Senyora Maria José Catalá, per permetre, a través del SERVEF, poder acostar els servicis prestats per este als desocupats de Tavernes, evitant amb això els desplaçaments a Sueca.
Estem tots d'enhorabona perquè des d'esta setmana està en funcionament este servici en les dependències municipals del Braç Treballador.
El servici es posa de nou en funcionament després de la firma d'un conveni de col·laboració entre la dita Conselleria i l'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna, de manera que el centre es converteix en centre col·laborador d´ocupació i inserció.
Els centres col·laboradors d'ocupació i inserció són entitats municipals ( ajuntaments i/o mancomunitats titulars dels antics centres associats) que mitjançant la subscripció d'un acord de col·laboració amb el SERVEF presten servicis d'informació, renovació i tractament de la demanda a persones desocupades inscrites com a demandants d'ocupació que pertanyen al seu àmbit territorial. Amb açò s'eviten desplaçaments innecessaris al seu centres SERVEF d'Ocupació, facilitant i agilitzant la realització de tràmits, mitjançant l'accés des de les dependències municipals al sistema informàtic del SERVEF.
Els servicis que presten consistiran en la realització de les següents accions:
1.- Informació: proporcionar a l'usuari les dades necessàries sobre els distintes accions que desenvolupa el SERVEF.
2.-Tractament i actualització de demandes d´ocupació: realització d'una entrevista individual i personalitzada per a la comprovació de les dades que  conté el currículum i dels documents acreditatius aportats per l'usuari, així com la codificació d'estes dades.
L'objecte principal de l'entrevista és comprovar l'adequació de les dades del currículum amb la relació d'ocupacions a les quals opta el demandant d'ocupació i  assessorar-lo sobre estes ocupacions o unes altres alternatives.
3.- Renovació de la demanda i altres tasques administratives (consultes, obtenció de certificats...)

1 comentari:

  1. JA era hora que feren alguna cosa, que fins i tot per a replegar el paper més insignificant calia anar a sueca, quan abans des del poble i en cinc minuts, ho podies sol·lucionar tot.... Si es que esta gent, no escolta el poble (per moltes "reunionetes de barri" que faça).

    ResponElimina

Escriu el teu comentari