Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dijous, 19 de juny de 2014

Un document per a la història: el Rei ha abdicat

Llei Orgànica 3/2014, de 18 de juny, per la qual es fa efectiva l'abdicació de Sa Majestat el Rei En Joan Carles I de Borbó.

Enllaç al document complet


12 comentaris:

  1. Quants en governa la farina19 de juny de 2014 a les 11:43

    Emmarca'l i penja'l a la paret de la teua cambra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cotorrí, el pot agradar o no que tingam un Rei con Felipe VI. El que es clar es que eixe document es història i vullgues o no els teus nets i rebesnets ho voran a clase, sempre que no guanyeu vosaltres les eleccions i cambieu la història com fan els catalans que tan vos agraden.

      Elimina
  2. Penya-tu la foto de Baldovi amb la camiseta i de Jordi amb la galga

    ResponElimina
  3. Los del Bloc van mostrando lo que son en realidad. He leido esta tarde un escrito en el blog encargado de esparcir y defender las ideas del Bloc en Tavernes, blog con nombre de ave prensora, que a las pocas horas de ser coronado rey Don Felipe VI se encargan de verter una serie de sandeces e infamias que demuestran lo que son en realidad y no lo que algunos del Bloc quieren aparentar.
    La paternidad de ese escrito demuestra la calaña de su autor. El padre de la filosofía que emana de ese escrito hace sentir miedo de que todo lo que él haya engendrado sea como lo que se manifiesta en ese artículo.
    Plantea un punto de vista muy parcial, un punto de vista sin altura de miras, solo piensa en lo que a él le interesa como si no hubieran mas cosas en España. Como decía Umbral, si no se habla de mi libro me voy, aquí, si no se habla de lo que yo quiero y como yo quiero, critico, critico y critico.
    Como no podía ser menos, el padre de todas éstas ideas plasmadas en el artículo, arremete contra la Constitución, faltaría mas. Demuestra con ello que es un resabiado que no entiende lo que significa la palabra democracia. Con la paternidad de este artículo demuestra poco magisterio. Puede mas su fanatismo que su capacidad pedagógica.
    Con su ataque a la Constitución demuestra, además, que no quiere seguir las directrices marcadas en Ella. España es un Estado de Derecho y por tanto se ha de regir por las leyes y, lógicamente, por la Constitución. Se lo pasa todo esto por el arco de triunfo y aboga por un referéndum, o quizas por dos, pues también quiere independencias.
    También critica que Don Felipe VI haya ido a las Cortes vestido de militar. "Olvida" el padre de todas estas ideas descabelladas que la Constitución dice que el rey es el jefe supremo de las fuerzas armadas. Le critican que vaya de uniforme. Pero cuando es el jefe de algún país añorado por el autor del artículo, como Fidel Castro, que iba SIEMPRE de uniforme, o algún bolivariano que también iba de uniforme o muchos otros en repúblicas que son del agrado del protagonista de la paternidad de todas estas ideas, entonces eso no se critica, eso para él es progreso.
    Para acabar de rematar su grandioso artículo dice que hubo muchas ausencias en la proclamación del rey, y cita nada menos que a ERC, EU, Compromís, Amaiur, BNG, Geroa Bai, vaya hombre, si todos los hombres y mujeres de bien de España se sienten honrrados con esas ausencias.
    Cómo será el artículo, que en el mismo blog que publica el artículo hay colgado un comentario de un votante de Compromís que les dice claramente que no está de acuerdo con esas ideas vertidas por el padre del artículo, y que sale una aclaración del administrador del blog en la que tiene la osadía de decir que no son ideas de Compromís, sino que son "nuestro punto de vista". Pero si es todo lo mismo: Compromís, Bloc, ave prensora, artículista.... En fin, mejorando dia a dia.
    Feliz paternidad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eixa Constitució que tu tan defenses en la llengua castellana, o española? La teua, no la meua. Normal que t'agrade, la feren a la vostra medida, ens imposaren un rei franquista, com ara, un rei borratxo i mal trabaja que li agrada molt anar de p... Sobradament conegut per tots. Però be, mai compendreu que alguns no ens sentim espanyols i menys encara a la vostra manera, eixa de una grande y libre veritat? Una constitució que l'han modificada quan els ha donat la gana per a rescatar bancs i beneficiar als grans PPSOE. Eixa que està mes que desfasada i es necessari canviar. Espere que em comprengues. O hablame en cristiano? I tu parles de sandeces y infamias. Es veu que les veritats molesten. Et plenes la boca parlant de democràcia i de l'Estat de Dret. Serà per alguns. Per a tu. Perquè molta gent comprova tots els dies que la democràcia que tenim està malvada, la justicia no és igual per a tots, I ni tenim dret a ajudes socials, ni de menjar, ni vivenda digna. Es veu que no vius en este món. I la teua gran Constitució ho diu ben claret tot això. M'entens? O te lo repito en castellano que es mas bonito?

      Elimina
    2. Al parlar de la forma que parles encara que tingueres raó la pedries tota. Insultes al rey y fent aixó insultes a totes les persones que es senten representades per eixa institució. El rey en el seu discurs va dir que en España cabem tots i totes les sensibilitats i formes de sentirse espanyol. Pero aixó necesita primer la voluntad de voler ser-ho. El rey es el rey de tots. Tots em de voler ser solidaris i sentirnos orgullosos del que som i el que tenim. Orgull de ser espanyol i de tindre un rei con el que hem tingut i com el que tenim.
      Dius que la democracia que tenim está malvada, perqué? perque ho dius tú? Estem vivint una etapa de la nostra història de les mes brillants però el mes important, EN PAU I LLIBERTAT, llibertat per a dir totes les animalades que acabes de dir en el teu comentari.
      Em dónes llàstima.

      Elimina
    3. Que triste es ver personas que caen tan bajo como el anónimo de las 14:02. En nuestra España actual se puede pensar lo que se quiera. Se puede ser de derechas o de izquierdas, nacionalista o centralista, hay libertad de expresión, ha habido presidentes del gobierno de izquierdas y de derechas y hemos vivido todos tranquilamente respetándonos unos a otros. Eso es lo que le falta a usted, respetar a los demás. En definitiva le falta a usted ser un demócrata convencido como lo son la inmensa mayoría de los españoles. Con personas como usted no se podría hacer nada. Menos mal que personas como usted hay pocas en España. España es un gran país y los españoles unas grandes personas, por ese motivo hemos conseguido entre todos tener tantos años de paz y de tranquilidad respetando la Constitución y las leyes. Usted es de las pocas personas que dentro de España no acepta las reglas del juego democrático, aguantar sus groserias y sus palabras malsonantes es el peaje que hay que pagar por tener un pais como el que tenemos y que nos merecemos todos los españoles, incluidos los indeseables como usted. Mire si es grande esta democracia que tenemos y que usted dice que está malvada.
      Le voy a repetir lo que le ha dicho el anónimo de las 17:49. Me da usted lástima.

      Elimina
    4. En veure el comentari de l'anònim de les 14.02 estem veient els resultats dels escrits fanàtics i fanatitzats de cert blog amb plomes. Van dient i repetint consignes, van dient i repetint la forma de veure la vida però només des del seu punt de vista. No accepten la visió dels altres. Aquests són els resultats.

      Elimina
    5. Tenen un problema, i gran, i es el no voler acceptar que son i serán una minoría.
      Aixó es el que es reventa, que ningú comulga amb les seves ideologies fanàtiques.

      No tenen una ideologia, tenen una ENFERMETAT, i poco a poc va mentjanlos per dins......

      El Sr. Jaume ja fa dïes que no es pronuncia, perqué será?

      Els resultats de les eleccións europees están ahi, un fracàs estrepitós. La Primavera s'ha tornat tardor, i les fullea van caiguent.

      Elimina
    6. El rey es lo que es. Jo no insulte a ningu perque vulga al rey. Pareix que vos donde de menjar. Ni que siga el vostre pare tu! I repetisc, un rey franquista, i ara el fill que no l'ha votat ningu. Soles te sang blava. Ara, la infanta, esta xiqueta de 8 anys cobra 130.000 euros a l'any per ser princesa d'Asturies. També vos pareix be? Tal i com estan les coses?
      Si si, Espanya es un gran Pais, grande y libre. On els sous son una m... els jovens ben preparats se'n van fora, els politics corruptes no dimiteixen, els rics paguen poc i els menos rics molt poquet. Alicia en el Pais de las Maravillas.

      Xe, que bones persones sou. Els del PP sou mel de romer. Tots els dies ixint en la tele per casos de corrupció i imputacions. Pero em digueu a mi que soc un malalt, un fanatic i un antidemocràtic. Va per favor, serietat...
      A mi saps lo que em dona llàstima? Que la gent robe i furte a la gent que els ha votat. Sabeu de que parle? De gurtel, de brugal, de Alperi, de emarsa, de Noos, de cotino i el seu nebot, del cas taronger de Serafin Castellano, del cas cooperacio de blasco, de les victimes del metro. I moltes mes!! Aixo si que sona llastima. I una burla a la societat. Que hi ha gent que guanye 500 euros al mes i altres cobren sobresueldos en B de Barcenas de 5000 euros! Ara, igual bos pareix be...

      Ara, jo orgullos de ser un maleducat, per dir el que realment passa. La democràcia es per a alguns. No ens deixen votar el que volem (soles votar eh), la justicia no es igual per a tots i damunt el PP l'ha posat molt cara accedir a ella. I ens retallen en serveis i drets basics. Eixa es la veritat. Que la vostra Constitució intocable es canvia quan vosaltres vos convé i vos dona la gana. Per exemple, rescatar bancs. I no per a fer un referendum pel dret a decidir o quin rey volem. Si per vosaltres fora tornariem 50 anys arrere.

      Au, soc un antisistema terrorista. I vosaltres molt fins i ben educats.

      PD. Et recorde 13.32 que els qui heu perdut les eleccioms europees es el PP. Ningu es veu la biga en l'ull eh.

      Elimina
    7. Cotorrí repassat els resultats de les eleccions europees, el PP les ha perdudes o les ha guanyaes?
      Tot ho interpreteu igual?
      Et recorde que l'unica Primavera que ha tret només una fulla ha segut la teua. Sera cosa de la sequera?

      I t'ho torne a repetir, ací es publica, al teu mitjà tan lliure i democràtic NO.

      SOU UNA MINORÍA, i no per més ruidosa, deixeu de ser minoría.

      Ara es cert que la rescremor vos menja per dins.

      Després de la xarlotà del circ, ara a vorer quin altra vos apareix. I mentrestant SENSE PRESUPOST.

      Elimina
  4. En el Congres ahir en la proclamacio del rei Felip VI , esteven els bons , eixos que no es miren el melic, estaven els que miren per tots els espanyols , sense idees politiques, els que treballen per el poble que son els que ens fan falta . La resta con si no volen tornar a res al congres pel que fan que es queden a casa amb les dones

    ResponElimina

Escriu el teu comentari