Els del Festivern SL son de Benimaclet i per això arrimen cap a casa amb els diners dels nostres impostos
A que son del Bloc ??? S'accepten apostes .I que no diguen que açí no hi han perque per eixe preu el restaurant Mediterràneo té porta un bon sopar.
El Mediterraneo se li'n 'ix de pressupost per la qualitat que té acostumada. De totes maneres no li han comentat mai res del tema,ni a ell ni a ningun bar més del poble,que n'hi han i molts.
Vaja una vergonya de tio!!!!!!!!!!! No hi han bars a tavernes? Si, el de Encarnito.
Eixe bar si no li posen columpios i aparca bicis a prop no treballa.
Escriu el teu comentari
Els del Festivern SL son de Benimaclet i per això arrimen cap a casa amb els diners dels nostres impostos
ResponSuprimeixA que son del Bloc ??? S'accepten apostes .I que no diguen que açí no hi han perque per eixe preu el restaurant Mediterràneo té porta un bon sopar.
ResponSuprimeixEl Mediterraneo se li'n 'ix de pressupost per la qualitat que té acostumada. De totes maneres no li han comentat mai res del tema,ni a ell ni a ningun bar més del poble,que n'hi han i molts.
SuprimeixVaja una vergonya de tio!!!!!!!!!!! No hi han bars a tavernes? Si, el de Encarnito.
ResponSuprimeixEixe bar si no li posen columpios i aparca bicis a prop no treballa.
Suprimeix