Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dijous, 11 de desembre de 2014

Vist a la premsa: Tavernes ix als diaris per les disputes entre companys de govern

La bronca entre PSPV y Compromís acaba con el pacto de gobierno en Tavernes

El gobierno local saltó por los aires en Tavernes de la Valldigna por culpa de las discrepancias políticas en torno a los presupuestos de 2015. El alcalde de la localidad, Jordi Juan (Compromís), ha destituido fulminantemente a los concejales del PSPV de sus funciones en el gobierno local. Así, el nacionalista rompe el pacto que le propició la alcaldía.

El primer edil ha ido más allá y ha anunciado que someterá su cargo a una cuestión de confianza vinculada a la aprobación de las cuentas de 2015. Esa cuestión se tratará en un pleno el sábado a las 13 horas.

Si Juan no asume la confianza de la corporación se abrirá un periodo de 30 días en el que la oposición podrá presentar una moción de censura que propiciara un cambio en la alcaldía. Si no prospera, Juan seguiría como alcalde y automáticamente se aprobarían los presupuestos de 2015 que ha presentado el primer edil y que han motivado la ruptura del gobierno. Con este anuncio se abre un nuevo panorama político insólito en la Vall.

Lo que comenzó como un tripartito que votó a Juan como alcalde ha acabado de malas formas y con un pleno que ha superado todas las expectativas al provocar la ruptura del pacto. La edil Karina Vercher ya fue expulsada por Juan al no votar a favor de los presupuestos. Ahora, el PSPV se ha abstenido ante la propuesta presupuestaria que aportaba Compromís en solitario y el alcalde, tras la votación del pleno, ha ordenado al secretario que iniciara el expediente para expulsar del ejecutivo a los tres concejales socialistas.

8 comentaris:

  1. Que esperàveu d'un dictador? Pues una dictadura. Hitler es queda a l'esquerra d'este home

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quants en governa la farina12 de desembre de 2014 a les 12:13

      A veure, senyor o senyora que administra aquest blog. Per molta animadversió que hi haja envers algú, permetre comentaris com aquest de Hitler i la dictadura és una vilesa total. Alerta amb el que es consent publicar.

      Elimina
    2. Hi ha mes vilesa en l'actuació del teu "nene" que sols incita a compararlo amb certs personatges despreciables.

      Elimina
  2. Jordi té darrere uns assesors juridics molt bons... sap que per 6 mesos que queden de govern no van a anar a per ell perque 3 mesos antes de eleccions no es pot inaugurar ningun tipus d'obra... Aixina que per 3 mesos no crec que façen moció de censura.

    ResponElimina
  3. Bons assessors jurídics?
    La questió de confiança que vol Jordi és ilegal a 3 mesos de les eleccions.
    Gran clavada de pata de Xordi.
    #XordiDimissió

    ResponElimina
  4. Jo si que faria la moció. Tavernes necessita ser governable. Cal tindre responsabilitat política i fer un pressupost pel bé del poble. A mi em semblaria adequat que el PP, el PSOE i Karina feren pinya front la dictadura

    ResponElimina
    Respostes
    1. El bloc ha sigut més totalitari que el partit nazi a Alemanya. Allí tenien el 30% dels vots. Aci JJ té sols el 25%

      Elimina
  5. Es treball de partits demócrates, lluitar contra la dictadura. Qué esperen PP, PSOE i Karina Vercher en presentar una moció de censura? Qui té majoria? Ara podeu llevar-vos al dictador. Teniu obligació de fer-ho.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari