1.- Manolo Vidal
Almiñana (52 anys), Advocat i economista.
2.- Eva Palomares Ferrer (36 anys), Periodista.
3.- Maria Ciscar
Pons (31 anys), Tècnica Superior en Administració i Finances i finalitzant Grau de Dret.
4.- Mario Enguix
Sales (48 anys), Agricultor, encarregat d’explotacions citrícoles i preparador físic esportiu.
5.- Salvador Sansaloni
Moltó (38 anys), Mediador d’Assegurances titulat i col·laborador d’entitats de caràcter social.
6.- Tania Grau
Salom (34 anys), Enginyera d’ Organizació Industrial
7.- Domingo José Peréz
González (52 anys), Empresari.
8.- Juan Vidal
Escrihuela (27 anys), Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració i finalitzant els estudis del Cicle Superior d’Administració i Finances.
9.- Mariola Cucarella
Pérez (42 anys), Auxiliar d’Infermeria.
10.- David Teodoro
Grau (23 anys) Estudiant d’ Enginyeria Mecànica i tècnic de manteniment industrial.
11.- Maria José Catalá
Solanes (32 anys), Diplomada en Educació Infantil i Mestra d'Audició i Llenguatge.
12.- Salvador Talens Bononad (28 anys) Empresari.
13.- Ana Rodríguez
Alberola (24 anys) Estudiant de segon curs Superior d’Administració i Finances.
14.-Vicente Chaveli
Llinares (40 anys), Mestre Artesà ‘Artista Faller’.
15.- Mª Carmen Llinares
Talens (50 anys), Mestressa de casa.
16.- Cecilia Gorriz Fons (51 anys), Funcionària en Administració de Justícia.
17.- Jorge Palero
Dual (47 anys), Administratiu
Suplent 1 Pepe Talens
Tur (38 anys), Tècnic Auxiliar de clínica i tècnic especialista de laboratori.
Suplent 2 José Fonseca Martí (44 anys), Oficial de primera en Fusteria.
Suplent 3 Amparo Espí Felis (55 anys), Auxiliar Administratiu.
Gran llista, amb gent preparada per a poder governar. Manolo a continuar traballant per a guanyar l'alcaldia!!
ResponSuprimeixmol be un 10
ResponSuprimeixMolt bona llista. Una pena que falten alguns bons... A per totes!
ResponSuprimeixL'autor ha suprimit aquest comentari.
ResponSuprimeixMOLT FACIL ENRIQUE I QUE FETJES TU ESTA PREGUNTA, SI HAS ESTAT MANIPULAT PER EL PP, DURANT TANT DE TEMPS.
SuprimeixTEU ENVIEN A TU, TU PUBLIQUES ABANS, SE COMENTA I SE DIUEN LES BOBAES ALLI, I LA GENT ES SI JA ESTA LLEGIT I COMENTAT A UN BLOG NO ENTRE A COMENTAR EN ALTRE BLOG.
TU DONAT COMPTE TE ENVIEN TOT ABANS I TU COM UN SAHUESO PIQUES I PUBLIQUES.
AHHH, I JO ME PREGUNTE TAN BONA INFORMACIO QUE NI ELS PERIODISTES DEL POBLE TENIEN I RESULTA QUE VAS TU I ERES EL PRIMER EN ALÇAR LA LLEBRA, O EL TEU INFORMADOR JUGA EN TU PER A QUE ENVIES ELS GLOBOS SONDA.
DE TAN LISTO QUE ERES PASES LA FRONTERA A INOCENT.
Enrique eres molt listo i molt sabut. saps totes les coses. saps dir de tot. fas un comentari i ete dones compte de que claves la pota i l´elimines. tota una lliçó.
SuprimeixNo vaig a entrar a discuitr amb desconeguts, quant vullgau donaeu la cara i parlarem de tot el que vullgau, vorem llavors qui està darrere qui i a qui manipulen i qui son els inocents, a que no hi han c ... ?.
SuprimeixI mentres tant Quadern cap amunt, per algo serà ..
Molt bona llista!gent molt bona i nova!savia nova amb ganes de treballar!ànim
ResponSuprimeixEl PP sempre trau les millors llistes, amb la gent mes preparada i treballadora i ho han demostrat governant i en la oposicio, però sobre tot son gent que saben escoltar als veïns, segur que la gent que forma aquesta llista tampoc ens defraudara.
ResponSuprimeixENHORABONA AL PP PER LA LLISTA!!
Pues per a mi eixa llista es prou pesima,jo crec que aquest any la gent votara a els altres partits eu vec molt fluix i a cada dia ix més cosses a la tv sobre gent del PP , mare meua no se com quedarem
ResponSuprimeixLa llista està formada per gent que no és del partit i que es complementen molt be. No serà que esteu un poc asustadets? No patiu. ..que si guanya el PP Jordi podrà descansar i deixar de pegar-li al coco per transformar la realitat a la seua conveniencia. I podrà estar a Valencia ben tranquil. El que vol
ResponSuprimeix