El govern de Compromís ha passat en pocs dies d'anunciar la peatonalització de la Plaça Major a recular per les presions dels comerciants de la zona i ha acabat convertint la Plaça Major en un pàrquing públic gratuït al centre de Tavernes.
Durant el dia sempre hi ha cotxes aparcats i per la nit, sembla un sequer abandonat per la falta de vida i de mobiliari urbà.
Ja vam denunciar que havien desaparegut totes les jardineres i els banquets que hi havia a la Plaça Major. Arribarem a pensar que esta desaparició estava relacionada amb les intencions de l'Ajuntament de peatonalizarla. Ara pensem que cal tornar a col·locar les jardineres i els banquets a la Plaça perquè els cotxes no puguen aparcar dins d´aquesta i recuperar-la com el espai públic de qualitat que es mereix la Plaça Major del nostre poble.
Tota la raó , jo en vaig comprar una cotxera al parking i ara asi la gent aparca a on vol, volien fer-la peatonal ,,pues que la fagen
ResponSuprimeixUna volta mes l'ajuntament de Tavernes toca la mateixa cançoneta "un pasito pa lante un pasito pa tras".
ResponSuprimeixPeatonalizar la plaça ara si ara no i mentres tant, este espai, com tot el poble va deterioranse sen se mobiliari, sen se cap jardinera i invadida per els cotxes.
No sols es la plaça major, que com a tal deuria estar en plan de revista. També están abandonats espais publics com Cantalot, Castellets, els Sequers. Etc.etc. bruts i descuidats.
Impostos de luxe i serveis de saldo.
#PitjorImpossible
#JordiDimissió
-Tintín-
La Plaça Major està abandonada i bruta.
ResponSuprimeixLa solució per tal que no s'aparque a la plaça és... omplir-la d'obstacles (jardineres i banquets; també podria avaluar-se l'opció de portar tres o quatre jocs infantils i, ja que estem, la piscina coberta). Arre haca!
ResponSuprimeix