Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


divendres, 1 d’abril de 2016

Welcome to Tavernes!!!!

Benvinguts a Tavernes! Ací vos presentem com podeu trobar a internet, l´únic punt d´informació turística a Tavernes! L´emblemàtic Tourist Info! 


Esperem que sols siga virtualment i que aquests dies festius que hi ha més moviment a la nostra platja, el tourist info estiga al servici de tot aquell que ho necessite. Doncs si que ens venem bé si....

5 comentaris:

  1. Quin desastre!! Aixi treballen estos de Compromís. La Tourist Info oberta quan la platja està buida i tancada quan la platja està plena.
    #AmbUnSomriure

    ResponElimina
  2. ja els val ja, així venem tavernes de la valldigna!

    ResponElimina
  3. Por segunda vez coincido com vosotros, es inaceptable

    ResponElimina
  4. Hi haura despropossit major? Tanquem quat hi ha personal a la platja i obrim quant no hi ha ningu? Aixina aixia es fa turisme, aixina es ven la platja...
    #PitjorImpossible
    #JordiDimissió

    -Tintin-

    ResponElimina
  5. Lo siento pero, así no se hacen las cosas! Ya no es que este centro de información debería estar abierto todo el año es que además y ya que este pueblo su única riqueza es nuestra playa, debería haber un punto de información ubicado en la ciudad para dar mayor difusión a la única fuente de riqueza que se nos ha quedado en el pueblo. Sres encargados, espabilen a tomar medidas que atraigan trabajo y riqueza a este pueblo que nos estamos quedando solos!

    ResponElimina

Escriu el teu comentari