Un dia després de que el Bou d'Osborne desapareguera del perfil de la muntanya del Massalari, veiem esta imatge. La bandera d'Espanya també desapareguda. Qui l'haurà llevada? Serà una coincidència? Haurà vingut Mònica Oltra a llavar-la a mà? hauràn sigut els d'Arran? se l'haurà endut el vent com diu el nostre alcalde? què els sembla als nostres polítics este atac constant a les imatges d'Espanya? coincidència o fet a posta? Ahí ho deixem.
Ha sido el alcalde, que lo he visto yo, el que con una barretina roja en la cabeza y al grito de "no ens fareu castellans" ha trepado por el palo y la ha arrancado.
ResponSuprimeixJajjaja lo veo lo veo...No serà per falta de ganes d'este senyor que a la mínima planta una quatribarra!!
SuprimeixFer-Ho no crec..ke ell és molt senyoret. Però pensar-ho o enviar a algú segur!
SuprimeixJajjaja papa que Bon humor tens!!tu veus al teu fill trepant? ? No home!! Tu saps que ell és molt senyoret, té xofer I tot home!
SuprimeixHa sigut Barcenas que creu que la de Suissa és molt més bonica... O igual tenia pensat posar la de Panamà o la de Andorra... Qui sap. Liu preguntarem a Rato a vore que pensa.
SuprimeixPotser siguen amics de Jordi Juan. Tenen algunes coses en comú sense ser del mateix partit. I si els ha cridat??
SuprimeixQue meravella de resposta!! No son amics de Jordi. Son amics dels que van fer negoci amb el claustre del monestir de Simat. Saps qui son?
SuprimeixEl alcalde no ha sido porque vive en Valencia y viene poco por Tavernes.
ResponSuprimeixEstarán llavan-la. quina vergonya d ajuntament, en estés festes i sense llum al poble i ara, sense bandera.
ResponSuprimeix