Els veïns i veïnes de la zona sud de la platja estan patint les molèsties de les obres que està fent l’ajuntament en la plaça del rei d’Arabia Saudí Fahd Ben Abdelaziz. A més a més s’ha desproveit als xiquets d’una àmplia zona de jocs.
![]() |
Obres a la plaça del Rei d'Arabia Saudí Fahd Ben Abdelaziz. |
La regidora del Partit Popular, Maria Ciscar, va pregar al ple que no es tornara a produïr aquesta situació. "Han tingut molts mesos per a fer les obres i just han escollit començar-les a l’inici de l’estiu” va expressar la regidora popular, Maria Ciscar. “El soroll de l’obra a primer hora del matí, no deixa descansar els veïns que venen a la platja de Tavernes buscant un lloc tranquil per estiuejar i aquesta molèstia s’allargarà durant tot l’estiu” explica Ciscar.
![]() |
Maria Ciscar, regidora del Partit Popular de Tavernes. |
“Des del Partit Popular no entenem la realització d’aquesta obra en ple estiu atenent que no està subjecta a cap termini perquè no està subvencionada. Per aquest motiu vam demanar que finalitzaren les obres el més prompte possible i que es tinguera un poc de previsió perquè les properes obres a la platja no es porten a terme en període estival” finalitza Maria Ciscar.
Estos de Compromís volen que els turistes peguen a fugir! ! Els donen un estiu de perros!!
ResponSuprimeixAls de Compromis sols els agraden les fotos. A mí m agradaría saber qui dona les banderes a les platges i en que es bases perque la que li han donat a esta platja deixa molt que desitjar.
ResponSuprimeixPlanificació 0. Una obra que no ve de cap subvenció i es paga amb fons propis, no poden fer-la abans o ja a setembre?
ResponSuprimeix