Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dimarts, 28 de novembre de 2017

Compromís Tavernes vota en contra d'una moció que anava contra l'adoctrinament a les aules

El Partit Popular de Tavernes va presentar una moció en el passat plenari en contra de l'adoctrinament dels xiquets en l'educació. La portaveu del grup popular Eva Palomares va destacar que "és una moció que està en contra de l'adoctrinament dels xiquets siga del color polític que siga, perquè els xiquets van a escoles i instituts per aprendre i estudiar matèries".





El govern de Compromís es va posicionar en contra de la moció. La seua portaveu, Bea Ferreres, considerà que "era una falta de respecte cap al professorat i que el PP anava en contra dels professors".

La portaveu del grup popular va aclarir que no era una moció contra els professors era una moció "contra l'adoctrinament a les aules. No manipule". A més a més abans de presentar la moció es va consultar en membres de la comunitat educativa perquè foren sabedors. "El Partit Popular de Tavernes sempre ha defensat una educació lliure d'adoctrinaments", insistí.

Perquè la regidora de Compromís Bea Ferreres es va molestar tant amb la moció? No estan sabedors de tots els casos d'adoctrinament que estan produint-se a la Comunitat Valenciana?

Les denuncies al Síndic de Greuges per adoctrinament van en augment, superant els 6.000 casos des que governa Compromís. La moció popular tenia la finalitat d'instar al consell a prendre mesures per erradicar d'una vegada l'adoctrinament a l'escola.

Ningú dels presents en el passat plenari entenguérem l'actitud de Compromís, que una vegada més vota en contra d'una proposta que tenia com a finalitat acabar amb l'adoctrinament siga del color polític que siga.

10 comentaris:

  1. Le dijo D. Quijote a Sancho, con la iglesia hemos tropezad, ahora si Cervantes escribiera otra novela diria con los de Compromis hemos tropezado.
    Estos que estan en Compromis solo se dedican a no hacer nada, y destruiur las costumbres que un pueblo arrastra de toda la vida.
    Si te ven con una bandera de España, te critican como FACHA, si te ven con la Bandera de representa a todos los Valencianos te llaman BLAUERO, y ellos defienden una bandera que ni siquiera es Valenciana.
    Estos nada mas saben cobrar bien, no hacer nada y no dejar hacer nada a los demas, por el bien de otros.
    Y alli donde gobiernan se ven las diferencias, jamas se ha visto una Valencia tan sucia como esta hoy, pues manda Compromis, Tavernes jamas ha estado tan abandonado como lo esta ahora y asi dale que te dale, solo piensan en su sueldo a fin de mes, en que pachocha organizamos esta semana, y que percebimos por esto.

    ResponElimina
  2. Si parlarem els que hem tingut a un mestre de Compromís... Ell si que feia adoctrinament !!No m'extraña que voten en contra

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et talles... Va, comença a enumerar profesors de Compromis que has tingut.

      Elimina
    2. Del Compromís d'ara...antes el Bloc. Et sona un que ja està jubilat?

      Elimina
    3. Hay directores de bandas, que hasta estando jubilados son los que llevan la batuta, es el caso del antiguo Bloc en Tavernes hoy Compromis, que su director ya jubildo, adoctrina en la calle, en la farmacia, en el tenis y alla donde va, e intenta pasar desapercibido en aquellos que no entran en sus ideas.

      Elimina
  3. Casi todos los maestros, son son simpatizantes y muchos de ellos afiliados a Compromis, solo quieren el adoctrinamiento que ellos quieren, hacer creer que la Comunidad Valenciana antiguamente REINO DE VALENCIA, vayan engañando a los alumnos en que somos catalanes.
    Ahora bien, son inteligentes no se les ocurrió cambiar la historia diciendo que Cristóbal Colón salio de Barcelona.
    Imaginación tienen para dar y vender, la pega es que la hacen creer sin que esto se haya cortado, pero paciencia que tal como va todo es fácil que mucha juventud se de cuenta de que le han tomado el pelo en clase cuando era pequeño, haciéndole creer historias que son mentiras y no hay nada de realidad en ellas, pero el maestro insistía.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No creo que todos sean de Compromís y aunque lo sean muchos no todos adoctrinan. Hay que denunciar quien adoctrina sea de donde sea

      Elimina
    2. Los que adoctrinan no deberían estar dando clases en una escuela nunca

      Elimina
  4. Els que vestixen els seus menuts amb disfreses de pallasos (division azul, toreros, nazis, falanguistes, franquistes i etc...) van parlant d'adoctrinament. Pa flipar-la. Madrile, no et canses de ser tan trol?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuantas películas de cine y muy taquilleras hemos visto en esta vida, algunas de Payasos, otras de Nazis, algunas de la División Azul, y falangistas e incluso Franco ese Hombre o XXV Años de Paz. La vida de Manolete y de algunos toreros mas.
      Si lo que pretendes es que disfracen a los niños de Payeses, ese disfraz no lo reconocen en la Comunidad Valenciana, por lo tanto pocos niños verás asi, hasta incluso si tu te disfrazas así, se te va a reír todo el pueblo.

      Elimina

Escriu el teu comentari