Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dilluns, 11 de desembre de 2017

L'Alcalde enxufa a un periodista de fora i li paga 28.000 euros


No hi ha bons professionals a Tavernes?

Nosaltres creiem que sí. Però Compromís prefereix contractar personal de fora amb els diners dels nostres impostos.

Jordi Juan ha decidit contractar un periodista de fora perquè siga el seu cap de premsa i protocol.

Els veïns de Tavernes pagarem més de 28.000 euros/any a este periodista de fora triat per Jordi Juan, alcalde de Compromís.

A Tavernes hi ha periodistes a l'atur però Jordi Juan, alcalde de Compromís, ha decidit contractar el periodista de Carcaixent Fernando Morant Peris perquè ocupe la plaça de Tècnic de Protocol i Premsa del Gabinet de l'Alcaldia que ens costarà un dineral (més de 28.000 euros/any), que no paga Jordi Juan, i que aniran a la butxaca d'un periodista que ni és de Tavernes ni coneix a la gent de Tavernes.

Jordi Juan torna a contractar gent de fora amb diners pagats amb els nostres diners. Diners que ixen d'uns impostos abusius que Jordi Juan no paga perquè viu a València.

Adjuntem anunci del Butlletí Oficial de la Província de València que publica la decisió de l'alcalde Jordi Juan de Compromís de contractar a un periodista de fora de Tavernes.


2 comentaris:

  1. Este Jordi Juan se esta riyendo de toda Tavernes y de quien se le ponga por delante.

    La ilusión de el y los de su alrededor es destruirlo todo y cambiarnos a poder ser nuestras costumbres valleras a lo mismo que el lenguaje.

    Si ha cogido un periodista de fuera, es para que no sepamos sus andadas, ya que si fuera ese periodista de Tavernes se podría decir lo que hace y lo que deja por hacer que es mucho.

    Jordi Juan todo lo que se hace se sabe, mas tarde o mas temprano tus andaduras se sabran, igual tiene que sea de Carcagente como de la China.

    ResponElimina
  2. Con esos 28.000 € podría haber enchufado y con sobras la luz de la playa, o podría arreglar todos los desperfectos del suelo de el paseo Colon, o quitar lo que no se paga en ningún Ayuntamiento como es pedir un certificado de empadronamiento, así y todo aun sobraría algo de dinero.
    Olvidate de tanta foto Jordi Juan, no sea que salgas en tanto sitio y te tomen los paparachis como un personaje, y te saquen donde no te interesa que nadie se entere.
    Preocupate por Tavernes y acuerdate de las promesas que hacías a sus vecinos en tiempo electoral, y no les tomes tanto el pelo con tanto despilfarro, y subiendo impuestos, ya que a este que has contratado para hacerte fotos, si el dinero saliera de tu bolsillo garantizado que se moría de hambre, ya que foto ni una, así darle que sale a ver en cual quedo mejor.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari