Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dissabte, 30 de desembre de 2017

No volem vandalisme

El PSPV de Tavernes de la Valldigna lamenta els actes vandàlics que estan produint-se a la ciutat; pintades que danyen edificis públics i privats.

Hi ha individus que aprofitant l’arribada de joves al Festivern i pretenen embrutar el nom del mateix i el de la ciutat. Demanen al govern municipal i a l'organització que facen una crida al respecte i la tolerància, a més que seintensifiquen la vigilància per tal que pal•liar d’alguna manera aquests fets. Així com la retirada i neteja de cartells i pintades als bens danyats.

1 comentari:

  1. El perro de Jordi Juan lleva un abrigo puesto,pobre animal estamos en zona que los galgos tienen mas bien calor que frío.
    Hoy iba paseando a ese pobre perro, que lo único que necesita es mucho ejercicio dado las cualidades de esa raza.
    Seria mas aconsejable que Jodí Juan hubiera paseado el perro por todo el pueblo y observara los actos vandálicos que están ocurriendo en Tavernes en estas fechas, y lo contento que se iría a casa al ver alguna bandera cuatribarrada estrellada en el Festivern.
    Menos mal que a nadie de los tantos asistentes a este Festivern se le ha ocurrido desplegar una bandera de España, lo habrían tratado de Facha o Ultra, pero mientras tanto aquí aguantando la republicana catalana.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari