Ens han fet arribar al diari la queixa d'una plaga de rates al carrer San Joan Babtista, que estàn destrosant el cablejat dels cotxes i s'amaguen en els contenedors de basura degut a la brutícia.
Han vist en el carrer 4 rates mortes al costat dels contenidors de basura, que estàn en un estat deplorable. Per lo vist Compromís i el seu govern es preocupen ben poc per la neteja del nostre poble i per fumigar contra estes plagues, que cada vegada es veuen més a sovint. S'han oblidat dels barris de la part alta del nostre poble que estàn més bruts que mai però no s'obliden de cobrar-los l'IBI. La brutícia es tal que els propis veïns netejen ells mateixa el carrer per tal de mantindre un mínim d'higiene.
Que poca vergüenza en los años que vivimos, se podría llamar a Pedro Almodovar y hacer una película en la calle San Juan Bautista similar a la del enjambre.
ResponSuprimeixLlum Sansaloni se asigno llevar SANIDAD en Tavernes, y se preocupa mas de ir a entregar matriculas de honor en el IES Joume II, que a conocer los problemas de quienes pagan su sueldazo.
Es una lastima que en Tavernes apareciera una plaga de Compromis con la intención de no hacer nada, sueldos elevados, trabajos poco e impuestos a tope y si hay RATAS que críen gatos.