Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dijous, 4 de gener de 2018

Queixa d'un sector

Hem vist a les reds socials, com un sector manifestava el seu malestar. Vos transcribim la queixa:

"Llegir això a veure que us sembla: Pel motiu de l'important increment de necessitat de mobilitat en la població pel festival, la Conselleria de Transports autoritza els taxis de les poblacions limítrofes a prestar servei a Tavernes de la Valldigna. El que agraïm l'ajuda prestada a tots els companys del Taxi que van vindre i van prestar el seu suport. En contra punt va ser: Que el dia 1 de gener 2018 quan va finalitzar el festival i les persones que hi havia acampades sol·licitaven el servei de taxi per recollir-los i desplaçar-los a destinacions diverses. La Policia Local de Tavernes NO va facilitar aquesta recollida he fins i tot se'ns va arribar a amenaçar amb denunciar-nos si seguíem parant a la rodona o al C /. Marjoletes davant del lloc d'acampada que és on se'ns sol·licitava nostres serveis. En preguntar a l'agent que no ens deixava efectuar les recollides, li vam preguntar que on volia que els arreplegarem quan estava tota la gent allà esperant. Ens va contestar que no era el seu problema i que donarem voltes per ahí. Se li va comentar a l'esmentat agent que vam estar parlant amb un dels responsables de la Policia Local sobre el tema de la recollida en aquest dia i que tot i no haver previsió per això que es podia recollir allí per la rapidesa que se li donaria al servei. I la resposta de l'agent que estava de servei en aquell moment, va ser que avui manava el en ser el cap de serveis i que es feia el que ell deia. La resposta des del meu punt de vista no va ser massa encertada per part de l'agent. A conseqüència d'aquesta actitud per part de l'agent i no facilitar-nos que donarem els serveis van marxar els taxistes que van vindre en suport al festival, quedant tan sols 5 Taxis entre ells dels 3 Taxis de Tavernes de la Valldigna i en vista del que ha passat acabe marxant també per evitar la possible denúncia amb la qual se'ns va amenaçar, ja que va començar a demanar documentació a un company i que ja li arribaria la denúncia. Pel que no es va donar un servei adequat als visitants i amb la conseqüent pèrdua econòmica per al sector del Taxi de Tavernes de la Valldigna. Amb això vull dir que en els anys que es porta realitzant els diferents festivals a la nostra població mai se'ns ha tingut en compte el nostre servei ni les peticions sol·licitades durant els 25 anys que porte de servei, per part de les autoritats locals."

9 comentaris:

  1. Aquí se ha demostrado la amabilidad y profesionalidad de la Policía Local de Tavernes, vaya dando vueltas que aquí mando yo.
    Con lo poco que le hubiera costado indicar a los Taxistas que estacionaran en cualquier zona que no paralizase el tránsito de otros vehículos y asunto solucionado.
    Pero como el patrón no se preocupa por el barco lo lleva el marinero.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No se si creer todo lo que dicen en esta publicación, es lógico que no te dejen parar en la rotonda, si pasará un accidente también culparian al policía. Es mas lógico haber solicitado una zona para dar servicio y no una rotonda.

      Elimina
    2. Tampoco es normal que te dejen cargar y descargar en una rotonda, si pisan a un usuario y la policia está allí seguro que lo culparian por no hacer su trabajo.

      Elimina
    3. Al igual que todos los ciudadanos solicitan cosas como ocupaciones, ustedes también podrían haber solicitado una zona para realizar las tareas, mejor culpar a los demás, como siempre.

      Elimina
  2. El patrón estaría durmiendo sin dejar órdenes, sabiendo lo q se presentaba en el momento de salida, pero el cobrará igual ?o MAS ?supuestas horas por organizar?

    ResponElimina
  3. Las manifestaciones que se recogen en la noticia no corresponden a la verdad, y me explico, el responsable del servicio del turno de la mañana de ese día era yo, que junto a dos agentes más estuvimos regulando el trafico durante toda la mañana en la redonda de germanies con Marjaletes, hasta las 14;20 h., no es verdad que se les pidiera la documentación, se les denunciara,ni mucho menos que se les amenazara, se les informó que no podían parar a recoger a los clientes en la misma rotonda, que el tráfico era muy intenso y se estaban produciendo retenciones importantes, como alternativa se les dejaba estacionar en doble fila, a la entrada de la C/ Marjaletes, donde había un agente que les permitía el paso a los taxistas y les facilitaba la salida desde la C/ Marjaletes, junto a la tienda de bicicletas, es decir junto a la rotonda, con lo que una vez recogidos a los clientes, la salida a la carretera era inmediata, pasando por delante de la cola de vehículos que se formaba en la C/ Marjaletes para salir a la rotonda.

    ResponElimina
  4. Las manifestaciones que se recogen en la noticia no corresponden a la verdad, y me explico, el responsable del servicio del turno de la mañana de ese día era yo, que junto a dos agentes más estuvimos regulando el trafico durante toda la mañana en la redonda de germanies con Marjaletes, hasta las 14;20 h., no es verdad que se les pidiera la documentación, se les denunciara,ni mucho menos que se les amenazara, se les informó que no podían parar a recoger a los clientes en la misma rotonda, que el tráfico era muy intenso y se estaban produciendo retenciones importantes, como alternativa se les dejaba estacionar en doble fila, a la entrada de la C/ Marjaletes, donde había un agente que les permitía el paso a los taxistas y les facilitaba la salida desde la C/ Marjaletes, junto a la tienda de bicicletas, es decir junto a la rotonda, con lo que una vez recogidos a los clientes, la salida a la carretera era inmediata, pasando por delante de la cola de vehículos que se formaba en la C/ Marjaletes para salir a la rotonda.

    ResponElimina
  5. Mai plou a gust de tots i queixar-se es molt facil. Haver demanat autoritzacio per a eixos dies com tot el mon. Es penseu que sou els amos i aixina no es

    ResponElimina
  6. El senyor del taxi, no replica a el que diu el Agent?. Doncs qui calla otorga.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari