Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dissabte, 10 de febrer de 2018

Els Populars de Tavernes exigeixen solucions a la falta d'aigua calenta en dos vestidors del camp de futbol per estrenar

Els esportistes del camp de futbol de Tavernes porten prop de dos anys amb dos vestidors totalment nous que s'utilitzen com a magatzem en no poder utilitzar les dutxes per faltar aigua calenta.

Està prevista la instal·lació de plaques solars per abastir d'aigua calenta a estos dos vestidors, però no se sap quan. "L'aigua calenta hauria d'haver arribat amb la reforma dels vestidors però, com sempre, no hi ha pressa per a Compromís que prefereix disposar d'un magatzem que donar servei als esportistes", comenta Eva Palomares, portaveu dels Populars de Tavernes.

Per este motiu, el Grup Popular de Tavernes va sol·licitar al Govern que informés sobre quan estaria feta la instal·lació. No obstant això, el regidor d'Esports, Josep Llácer, no només no va contestar a la pregunta sinó que va posar en dubte que s'estigués produint la situació plantejada. "Més li valdria al senyor Llácer estar més pendent dels ciutadans que de defensar-se davant preguntes de l'oposició amb respostes buides. Les fotos parlen per elles mateix i demostren que el senyor Llácer torna a mentir ", comentava la portaveu del Partit Popular de Tavernes.






6 comentaris:

  1. Que le planteen a Llacer una buena comilona y veréis como no duda, pues desde que entro de edil en el Ayuntamiento debe de haber aumentado algunos kilos.
    Tan amante que es irse a Fitur y exponer un paisaje de Cullera, en vez de Tavernes,que se vaya a Cullera y vea como funciona allí el deporte y cuando lo tenga claro, que saque un par de pelotitas y convierta el deporte
    de Tavernes en lo que era.
    Llacer hay que escuchar a los vecinos y a la oposición, y recuerda que tu cargo de hoy no es de por vida, y cuando dejes de figurar por Tavernes, que es lo único que haces, es cuando muchos vecinos se darán cuenta de la tomadura de pelo que han soportado.
    Defiende Tavernes y hazla grande.



    ResponElimina
  2. Sr Llacer, menys mal que els burros no volen per que si no el govern de Compromis a l'ajuntament de Tavernes no deixaria que veguerem el sol.
    S'han plantejat alguna vegada treballar per el poble? S'han plantejat justificar miniment el que cobren? ... Vergonya es el que no tenen i especialment vosté que es creu el rei del mambo diguent desficacis i sense pagar la multa.
    #LlacerDimissio #JordiDimissio

    -L'Home del Sac-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ese ni tiene vergüenza ni la ha tenido, mira que no pagar la Multa, y en vez del rey de mambo, le va mejor el Cristo de los Faroles.

      Elimina
  3. Tendría que haber una concejalía de Prehistoria, esta seria ideal para Llacer y dejar todos los otros cargos que no hay ninguno que le funcione.
    ¿POR QUE PREHISTORIA?
    Porque este Llacer seria capaz de intentar ver si antepasados muy lejanos de la familia de Puigdemont vivían en el BOLOMOR.
    Llacer no le busques 6 pies al burro, que solo tiene 4, y si la camisa te viene grande dimite.

    ResponElimina
  4. Menudos vida estos de Compromís

    ResponElimina
  5. Desde que llegaron en el mes de mayo 2011 al Ajuntament de Tavernes de la Valldigna estos de Compromís hasta hoy, lo único que han hecho es arrasar y destrozar Tavernes y la Playa.


    A este Sñor. LLacer lo único que le interesa es lo siguiente:


    Salir en las fotos, viajar a ferias de turismo, pasarse por Tavernes sin hacer nada y sobretodo pasar de todas las quejas y solicitudes que llegan de cualquier lado, sea de Esports, Urbanisme y de Turisne.


    Estaros tranquilos que el año que viene
    en Junio de 2019 la larga pesadilla que llevamos aguantando durante ocho años con estos de Compromís se acabará.


    Tavernes de la Valldigna volverá a nacer de nuevo y volverá a ser una localidad limpia y tranquila como era antes de que que llegaran estos de Compromís.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari