Butlletí digital de Tavernes de la Valldigna


dilluns, 12 de febrer de 2018

Taüts tirats a la Partida de Tavernes


Han aparegut taüts a la Partida. L'Ajuntament, governat per Compromís, els deixa allí tirats per cremar-los. Una altra mostra del poca sensibilitat que  Compromís amb els nostres difunts.


Compromís torna a protagonitzar un situació esperpèntica amb els taüts dels nostres difunts. Primer dipositava i cremava fèretres i corones fúnebres al polígon de l'estació. Després els deixava durant dies i dies en un contenidor a l'entrada del cementiri sense tapar i a la vista de tots i ara els diposita durant dies a la Partida per a després cremar-los junt a restes de poda.

És aquesta la forma adequada de tractar els fèretres i les corones fúnebres? És legal el que fa Compromís? No haurien de ser traslladats a abocadors autoritzats en lloc de deixar-los i cremar-los enmig de la Partida?

La parcel·la en què deixen els taüts està en la partida al costat de la via del tren i són perfectament visibles des del camí o des del tren.




La regidora responsable d'aquesta nova polèmica torna a ser Llum Sansaloni amb l'autorització de l'alcalde de Compromís Jordi Joan. Quina serà la propera polèmica de la regidora Llum SansaloniFins quan hem de patir la seva nefasta gestió. 

3 comentaris:

  1. Que suerte que Tavernes no salga casi nunca en la televisión, ya que de salir se horrocinarian todos los tele espectadores si sacaran esto.
    Para Tavernes esto no es de extrañar estando Llum Sansaloni al frente, tenos MIERDA, en perdón por la frase por toda Tavernes, y ahora solo faltaba esto.
    Lo mejor que haría Llum Sansaloni en el próximo pleno, es proponer una calle a nombre de los restos funerarios aquí hallados, y así a ver si el Ayuntamiento percibe otros 90.000€.
    Llum un poco mas de capacidad o eliminate cargos, ya que quien mucho aprieta poco abarca, y no creo estés capacitada para tanto cargo.
    Policia Local enfrentada, calles sucias y con plagas, arboles sin poda, y cachondeo a gogo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si esto se entera y lo retransmite OPERACIÓN MARLASCA, que se encarga de transmitirnos todas las barbaridades que ocurren, se quedan todos los telespectadores mas fríos que frío hace en Rusia.

      Elimina
  2. Estamos en época de Carnaval, pero aquí en Tavernes con estos de Compromis es carnaval todo el año cojas la regeduria que cojas.
    Cuando estaba Llum Sansaloni en su antiguo trabajo no creo que le dieran tanto cargo como lleva ahora, que por cierto no hay ninguno que le funcione, a excepto el de cobrar a fin de mes.
    So cogemos a Llacer, habría que subir la playa a Barcheta, así a ver si la suciedad se queda en el hondo del valle.
    Y si es Jordi Juan le iría mejor el titulo de Capitán de Fragata que de Alcalde de Tavernes, así tendría marisco a punta pala.
    Si es Chofre, director del antiguo Circo Americano, asi cada día 4 funciones y vengan números.
    Esto es lo que hay en Tavernes, destrozos y espectáculos, demonos cuenta y seamos capaces de sanearlo en las próximas elecciones y llevemos a nuestra Ciudad donde debe estar, ya esta bien de tanta tomadura de pelo.

    ResponElimina

Escriu el teu comentari